Pengaturan

Gambar

Lainnya

Tentang KASKUS

Pusat Bantuan

Hubungi Kami

KASKUS Plus

© 2024 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved

sheilasjsbAvatar border
TS
sheilasjsb
Unintentionally Overlooked - Perceived View
*🙋🏻‍♀️ Hello Souls 🌺✨* 

      The date of 14th June 2022 wasn't like any other ordinary day as it signified the launch of our first article that will regularly be published bi-weekly. Our articles will mostly be dealing with insightful life experiences regardless of everyone’s belief as we are embracing and supporting a perfectioning living status by bringing our innate common sense into operation, simply for a greater good in the society wherever we may be since maintaining the ability to think with the common sense shouldn’t be sacrificed in a life’s path.

      Numerous forms of established theories and teachings tell us to just believe as they were designed for their followers to again, believe as all the teachings, theories, and writings are all compiled in each belief’s written works, that decades and centuries later are considered scriptures. Nowadays however, every person has easy access to writing and having their ideas published on numerous platforms. Does it mean we will have many prophets in say 30 years from now _(the year 2022 is the time when this writing is published)_ ? Actually, there have been quite a lot of seers and prophets made famous around the globe by millions of uploaders on YouTube in the last two decades. Many are making us more confused by their revelations and therefore requiring listeners to just believe in order to follow the logic of the teachings. We just need to remember every theory has their own different logics, so, this is where humanity is deceived the most. You know when we want to be considered clever or at least above average, and mind you, no one likes to be deemed as gullible as a simpleton, we tend to follow a new theory’s logic in order to be considered having adequate comprehension.

      Apparently, the behaviour of believing in the writings that have been existing for millennia has also led to the approach to reaching something in life by believing in the existence of our future goals. With all the mayhem we unintentionally have let ourselves to also be part of the party, it’s just a matter of time when we truly dare to wake up from this intellectual chicanery that the majority of us sees the urgency of preserving them by all means.

_*_If, in any case, you find this concept of thinking revealing and soothing to the mind, or even challenging your conscience, you may probably want to consider having a monthly or quarterly or even yearly subscription for a complete purifying mind journey that will be sent bi-weekly to either your e-mail or via other communication apps on Tuesdays and Saturdays. A full-year subscription will unlock all the privileges of having online discussions, or even real-life discussions if you happen to be in Bali._*_

```With warm regards, 
& 
Cheers,
🪄🙋🏻‍♀️Sheila✨💫
June 2022```
-

Ini terjemahannya gan:

Tanggal 14 Juni 2022 tidak seperti hari biasa lainnya karena menandakan peluncuran artikel pertama kami yang secara teratur akan diterbitkan dua mingguan. Artikel ini akan lebih banyak dealing with insightful life experiences terlepas dari kepercayaan yang membacanya :-) karena kami support perfectioning living status by bringing our innate common sense into operation, simply for a greater good in the society wherever we may be since maintaining the ability untuk berpikir dengan akal sehat yang seharusnya tidak dikorbankan di jalan hidup. (Maaf beberapa bagian agak sulit menerjemahkannya gan)

Sejumlah bentuk teori dan ajaran yang mapan memberi tahu kita untuk hanya percaya karena mereka dirancang untuk pengikut mereka lagi, percaya sebagai semua ajaran, teori, dan tulisan semuanya disusun dalam karya -karya tertulis setiap kepercayaan, bahwa beberapa dekade dan abad kemudian dianggap sebagai tulisan sacred. Namun saat ini, setiap orang memiliki akses mudah untuk menulis dan menerbitkan ide -ide mereka di berbagai platform. Apakah itu berarti kita akan memiliki banyak prophets dalam 30 tahun dari sekarang _ (tahun 2022 adalah waktu ketika tulisan ini diterbitkan) _?

Sebenarnya, ada cukup banyak pelihat dan nabi yang terkenal di seluruh dunia oleh jutaan pengunggah di YouTube dalam dua dekade terakhir. Banyak yang membuat kita lebih bingung dengan wahyu mereka dan karena itu mengharuskan pendengar untuk percaya untuk mengikuti logika ajaran. Kita hanya perlu mengingat setiap teori memiliki logika mereka sendiri yang berbeda, jadi, di sinilah manusia menjadi sangat bingung dan tidak jelas mengenai kehidupannya sendiri. Biasanya kita ingin dianggap pintar atau setidaknya di atas rata -rata, dan ingatlah, tidak ada yang suka dianggap mudah tertipu sebagai orang yang sederhana, kami cenderung mengikuti logika teori baru untuk dianggap memiliki pemahaman yang memadai.

Rupanya, perilaku percaya pada tulisan -tulisan yang telah ada selama ribuan tahun juga telah menyebabkan pendekatan untuk mencapai sesuatu dalam hidup dengan percaya pada keberadaan tujuan masa depan kita. Dengan semua kekacauan yang secara tidak sengaja kita biarkan diri kita juga menjadi bagian dari partai, itu hanya masalah waktu ketika kita benar -benar berani bangun dari kekecewaan intelektual ini sehingga mayoritas dari kita melihat urgensi melestarikan mereka dengan segala cara.

_*_ Jika, konsep pemikiran ini menenangkan pikiran, atau bahkan menggugah hati nurani agan-agan, mungkin bisa mempertimbangkan untuk memiliki berlangganan bulanan atau triwulanan atau bahkan tahunan untuk mind journey yang dikirim dua kali setiap minggu ke surel agan atau melalui aplikasi komunikasi lainnya pada hari Selasa dan Sabtu. Langganan setahun penuh juga akan mendapatkan waktu untuk diskusi online, atau bahkan diskusi sepert sebelum 2020 jika Anda berada di Bali.

(Maaf agak sulit untuk diterjemahkan ke dalam Bahasa Indonesia)
Diubah oleh sheilasjsb 30-06-2022 08:57
0
421
2
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Mari bergabung, dapatkan informasi dan teman baru!
The Lounge
The LoungeKASKUS Official
923.1KThread•83.5KAnggota
Terlama
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Ikuti KASKUS di
© 2023 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved.