Pencarian Tidak Ditemukan
KOMUNITAS
link has been copied
25
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5603a529162ec281618b456a/tentara-israel-nembak-anak-palestina-di-gaza-untuk-lucu-lucuan-aja
Video Shows IDF Snipers Shooting Palestinian Children For Fun, But Facebook Won’t Let You Share It Author: Kerry-Anne August 31, 2014 9:24 am IMG_0687 Footage released on YouTube clearly shows Israeli soldiers firing live rounds at Palestinian children playing on a roof in Al Khalil, an area of Hebron in Occupied Palestine. An important piece of evidence attesting to the brutality of Israeli occ
Lapor Hansip
24-09-2015 14:24

tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja


tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
Video Shows IDF Snipers Shooting Palestinian Children For Fun, But Facebook Won’t Let You Share It
Author: Kerry-Anne August 31, 2014 9:24 am

IMG_0687

Footage released on YouTube clearly shows Israeli soldiers firing live rounds at Palestinian children playing on a roof in Al Khalil, an area of Hebron in Occupied Palestine. An important piece of evidence attesting to the brutality of Israeli occupation. Yet, Facebook users have reported that the social media platform is preventing them from sharing the video.

Four soldiers lay on their chests on a rooftop. In the same shot, we see what appear to be two Palestinian children playing on a rooftop. One of the soldiers takes aim and shoots one of the Palestinians on the roof, clearly hitting him in the thigh.

The soldiers then celebrate. One imitates the flailing actions of the wounded Palestinian, while others shake the hand of the ‘successful’ sniper.

Facebook users attempting to share the video from the Scriptonite Daily Facebook page, reported being unable to share the video.

tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja

It would appear that some users were indeed being prevented from sharing the footage. Receiving the following message when they made attempts.

tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja

The video in question is distressing – but no more gratuitous or obscene than much of the viral videos that cross our desks here at Addicting Info. more than that, it serves to inform people across the world of the risk of injury and death Palestinians face every day, under Israeli occupation.

So, for sake of transparency and in the (fragile) hope that the incident is properly investigated and these soldiers face the appropriate consequences for their action – here is the video. Please share widely.

0
Masuk untuk memberikan balasan
berita-luar-negeri
Berita Luar Negeri
2.8K Anggota • 73.5K Threads
Halaman 1 dari 2
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 14:55
tipu tipu dan fitnah selalu jadi andalanemoticon-Ngakak (S)
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 15:12
Quote:Original Posted By toa.kebencian
tipu tipu dan fitnah selalu jadi andalanemoticon-Ngakak (S)


Gue berharap anak elu di jadikan sansak idup biar elu tau rasa nya emoticon-shakehand
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 15:27
amien emoticon-Smilie
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 15:58
begitulah adanya eslam.
merasa dijolimi terus, tapi ketika membunuh orang, merasa benar.

terkadang darah memang harus dibayar dengan darah.
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 17:03
Kayak pembaca percaya aja emoticon-Ngakak
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 17:04
Biasa nya konspirasi Arab nih jelek jelek in Israel, dan perbanyak berita taqiya
0 0
0
Post ini telah dihapus
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 17:34
Playing victim is the best talent of Muslims emoticon-Embarrassment
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 18:48
sekali aja dikirim roket juga mereka bakal ngumpet mewek2.
sangat beda jauh dengan tentara Indonesia yg junjung tinggi moral emoticon-I Love Indonesia (S)
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 20:07
OAKU PERCAYAAAAAAAAAAAAA
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 21:12
Whaaatttbbb???
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 22:13
HOAX ya?
Belum ane tonton vid nya
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 22:37
Lagu jadul masih aja d puter, emang msh ngefek emoticon-Ngakak
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 22:40
Pallywood kah ?? Si follower toket queen suka ne biasanya yg kaya gini2
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
24-09-2015 22:49


mana berani ghoyim ngutuk juice , mao gak dpet ludah keramat emoticon-Big Grin dan kehilangan ticket syurgaland emoticon-Ngakak (S)



0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
25-09-2015 05:37
Quote:Original Posted By havenlagoon


Gue berharap anak elu di jadikan sansak idup biar elu tau rasa nya emoticon-shakehand


dijadiin tameng hamas biar dapat simpati kafir maksudnya?
tuh pelototin lagi videonya detik2 ditembaknya, pakaian ala ninja ya ndak tau dalemanya cewek atau cowok.
0 0
0
Post ini telah dihapus
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
28-09-2015 22:13
roket roketemoticon-Ngakak (S)
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
28-09-2015 22:39
padahal katanya fitnah lebih kejam dari membunuh, tetapi tetap aja di lakuin biar terlihat di zholimi agar dapat simpati dan dukungan emoticon-NajisQuote:Original Posted By toa.kebencian
tipu tipu dan fitnah selalu jadi andalanemoticon-Ngakak (S)


Diubah oleh neverdie.1
0 0
0
tentara israel nembak anak palestina di gaza untuk lucu lucuan aja
29-09-2015 02:45
Rubber ammunition. Do you really think that a youth would be hopping away after getting hit with a real bullet? No. Don't be ridiculous. The kid was on the roof throwing stones down on to the street, the soldiers pegged him with a non-lethal round. Case closed.
0 0
0
Halaman 1 dari 2
icon-hot-thread
Hot Threads
Copyright © 2022, Kaskus Networks, PT Darta Media Indonesia