iya naim....diya yg ndandani karbu EBi pas mo pulkam... setingan mantaf naik-turun bukit ga pake ngosngosan...lintas jawa-kalimantan punya ane barusan diajak jalan2 900km ke jogja bandung PP + jalan2.. gak ada masalah berat kok. cuma busi yg ganti di jalan sekali. itupun karena lupa gak ganti bus...
hohoho...abis kluar bengkel langsung tantjep gas ya... welkom home brader....akhirnya kembali mesva maning :D tenang aza... muara teweh pasti ada di daftar tujuan touring .. hehe
malah aku...ra masalah kwi......plss deh ra sah lebay...makane tak omong nganggo bloodknot..ben ra ganjel...nek ra pedot wae..ngunu wae kok repot..:P sisane ra sah di guak..mayan nggo negek...:ngakak tergantung ukuran reelmu piro dab... pasiran karo karangan bedo dab...tp nek mekso sih iso wae al...
rencanane preinan iki arep takgarap. ket wingi rung sempet2 om. walhasil yo gantian motor sek le ngampus. oya, kok iki vespa kerep reget spuyer e ya om. dadi nek digas cilik ngunu, mesti telat kae lho bensin e, koyo kentekan bensin. bar takresiki spuyer e njuk normal meneh, tapi mlaku 2km njuk ng...
ki podo problemku wingi2.. Tak gas cilik ki mbrebet. Koyok kurang bensin. Arep2 mati. Tapi nek tak gas gedhe ki normal2 ae, banter ngono.. Ngopo yo? Spuyer e po? Meh nyetting dewe ning rung patek dong moco nang buku petunjuke :hammer: spuyer sing cilik mampet. biasane tekan karbune kudu diresiki....
jangan :mad: semacam fix tangkinya nih. tapi belom dicek juga sih sudah ganti busi berkali2 :hammer: nek platina belom dicek sih, besok deh ra sempet2 ampuuuun aduh jangan serius dong oooms :o wis to, vespamu dibawa neng omahku, mengko tak terke neng bengkel samping rumah. emang gak semua harus o...
siap deh, nek bener2 selo kuliahku om. daleme om sevenslot dimana toh tepatnya? lha kan gak usah selo kuliahe, sing penting pagi diantar ke bengkel, sore dicek kerusakan dan total biaya, dititipi duit.. besoknya tinggal diambil sama ngelunasi kekurangan (kalo ada) jadi gak perlu nungguin di bengk...
masalahe pagi terus kuliah e :hammer: hmmm ne jumat gitu bisa yo? sore po siang rapopo kok.. ngecek kerusakan motor kuwi paling suwe 1 jam, kecuali "penyakit dalam"
kapan ya kita bisa ada acara koyo RING of FIRE neng tipi kae.. Acara touring bareng keliling nusantara,nggak sekedar touring,tapi juga mengakrabi keanekaragaman bangsa.. Menjelajah nusantara dengan vespa bersama-sama.. Ah..terlalu muluk-muluk nggak yo nek ada rencana ngono kuwi.. nek aku luwih se...
out off topic nih vespakuser mau tanya kalo ganti laher roda yang bambu pake laher ball itu pake kode berapa???? terus kan harus bubut dikit bagian krankcasnya sama as rodanya.....tempat bubut yang ngerti tentang bubut ini d mn ya??bukan masalah bagusnya tapi ngerti tentang bubut krankcas vespa.....
ok deh masukannya........ tapi kalo mau d ganti pake laher kode berapa ya??? :D dulu pernah baca d motorplus katanya sih bisa pake laher yang ball...tapi lupa kodenya berapa nih..... nah udah cari mbah google ga ketemu..... :( salam 7205B kayane paling pas, cuma bubut bagian diameter luar jadi 52...
uang kaos dikumpul neng mezzo po tokebakso wae sing gampang ketemune. kan iso sekalian iuran gawe banner
wes dijawab kae klon ku raono sing forbidden og :berbusa: tp, apa kbr monk? :o wis tak kandani nek aku kok..
waduh ada POLDA DIY kang, g bisa bebas :D ane kabarin deh, oia besok minggu jangan lupa gathering ya...:D wah master BC tu kang blankon :p sek cedak terminal ngidul sithik mrican ya si tokebakso.... cedak terminal yo JOGJANGLER
yg bisa bikin peta lokasi Jambon Resto monggo di upload.. sedikit buat semangat niy.. rekor edo di jambon resto bawal 6 kg https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/31498_1371797973673_5357718_n.jpg
mas vespa super ki standare mlayu paling banter pirang kmh to? :D nek itung2ne wong londo kono.. vespa standar maksimal 6000 rpm. nggo rasio super karo ring 8 maksimal 88 km/jam. tur nek vespa mlayu aku yo rung tau weruh.. wong ra duwe sikil kok mlayu