Entertainment
Batal
KATEGORI
link has been copied
39
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/572f5c6d1cbfaa96058b456d/ni-die-elmu-elmu-nyang-jarang-orang-punye-di-jaman-sekarang-brur
oi brur, gue mo bingkin trit nih brur, tapi sorry kalo trit gue acak2an brur, jari tangan gue lagi masup angin brur. jadi gini brur, gue pan kemaren abis liburan ye brur, terus gue ngikut ke kampungnye si dayat gosrek brur, dikampungnye dayat gosrek gue sempet maen kerumah mbah kartolo brur, mbah kartolo entu dulunye die orang nyang sakti brur, terus die cerita deh tentang elmu2 brur, mau tau kaga
Lapor Hansip
08-05-2016 22:34

ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur

oi brur, gue mo bingkin trit nih brur,
tapi sorry kalo trit gue acak2an brur,
jari tangan gue lagi masup angin brur.

jadi gini brur, gue pan kemaren abis liburan ye brur,
terus gue ngikut ke kampungnye si dayat gosrek brur,

dikampungnye dayat gosrek gue sempet maen kerumah mbah kartolo brur,
mbah kartolo entu dulunye die orang nyang sakti brur,

terus die cerita deh tentang elmu2 brur,
mau tau kagak elmu ape aje nyang die ceritain?

kek begini ni brur mbah kartolo cerita:

1. Elmu Leak Bali
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
elmu eni diwarisin para leluhur Hindu di Bali brur,
ni nyang punye elmu eni orangnye bakalan berubah wujud brur, matenye jadi melotot,
kupingnye jadi panjang kek gajah brur, terus mulutnye keluar api brur, kek naga.

2. Elmu rawa rontek
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
ni elmu bisa dibilang sakti brur, belajarnye juga susah brur,
nyang punya elmu eni kalo di buntungin jangan ampe kena tanah brur,
kalo kena tanah die bakalan nyambung lagi brur.
tapi lu anak jaman sekarang kagak bakalan pecaya ame ni elmu brur.

3. Elmu pancasona
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
elmu eni adalah elmu tingkat tinggi brur,
orang nyang punye elmu eni susah matinye brur,
gimana kagak susah brur, lu bacok, tembak, gantung, bakar, kagak mempan brur,
selama masih ade alam ni masing idup brur, konon nye begitu brur

4. Elmu Ajian Pangeran Bandung Bondowoso
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
masing inget kagak Kisah Loro Jonggrang ame Pangeran Bandung Bondowoso brur?
nah die nyang ngebangun candi prambanan semaleman brur,
ni elmu emang nyata brur, orang nyang punye elmu eni bisa ngangkat benda nyang berat brur,
peluru ame pedang aje bisa mantul brur kalo di arahin kebadan nye brur.

5. Elmu Saifi Angin
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
nyang punya elmu eni bisa begerak cepet kek angin brur, bisa pindah dari jakarta ke lebanon dalam itungan detik brur,
elmu eni dulunye dimiliki ame para wali brur,
elmu eni susah di dapetinye brur

6. Elmu Brajamusti
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
orang nyang punya elmu eni bisa ninju orang langsung KO brur alias modar,
elmu eni kepunyaan gatot kaca brur, tau pan lu gatot kaca?
nah die nyang punya elmu eni brur emoticon-Cape d...

7. Elmu Inti Lebur Sakheti
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
elmu eni elmu nyang ruarrr biasa brur,
nyang punye elmu eni die bakalan bisa ngeleburin jin n setan brur,
elmu eni juga bisa nyembuhin orang nyang ke teluh or santet brur,
orang nyang punya elmu eni kudu berwibawa n bijaksana brur.

gitu brur cerita mbah kartolo brur,
sebenernye masing banyak lagi elmu2nye brur,
tapi jari tangan gue lagi masup angin brur, jadi kalo lu mo tambahin tambahin dah
wokeh brur
emoticon-Cape deeehh
0
Masuk atau Daftar untuk memberikan balasan
Halaman 1 dari 2
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:36
Keren gan... Ente ga make? emoticon-Ngakak (S) *ane pertamax!!!*
Diubah oleh Hum4nR4cE
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:38
elmu ngraga sukma mane bray ? emoticon-Leh Uga
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:40
ngelmu sakti semua itu bre emoticon-Matabelo
matap tu bre buat antisipasi kejahatan biar nggak bikin otong anak orang diseret dijalanan emoticon-Ngakak
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:42
Ane juga punya ilmu bre,ilmu menggendutkan atm emoticon-Leh Uga
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:43
ane juga punya elmuu, elmuu mengkuruskan dompet emoticon-Cool
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:44
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur

el mubarok aja deh
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:45
Ilmu kijang ga ada bray emoticon-Ngakak (S)
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:46
Nyang paling susah itu ilmu ikhlas bray
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:47
elmu mata sukma kencana breh emoticon-Cool
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:47
Ilmu bisnis ga ada ya gan
ane mau dong kalo ada ilmu bisnis
:nyantai
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:47
Nyang kudu elo pelajarin hari gini itu ilmu tahan lapar ame ilmu anti males emoticon-Leh Uga
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:49
Ttp ama elmu nye saitama mah skali tinju aje bray emoticon-Cool
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:52
GAMbar nomer satu serem bray emoticon-Takut
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:53
Elmu matematika brur belajar smpe pale ane botak emoticon-Betty
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:55
Tobat brur tobat.. emoticon-Hammer2
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:56
Quote:Original Posted By kruingputih2
Nyang kudu elo pelajarin hari gini itu ilmu tahan lapar ame ilmu anti males emoticon-Leh Uga


gak ada ilmu padi ya om emoticon-Matabelo
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:58
ilmu welut putih ndak ada ni bray??
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 22:58
elmu kebo sekilan bre

emoticon-Cool
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 23:00
keren bray
btw, itu elmu ato pelem jaman dulu ya
kayanye ane sering nonton deh
emoticon-Cool
0 0
0
ni die elmu-elmu nyang jarang orang punye di jaman sekarang brur
08-05-2016 23:00
Quote:Original Posted By dramdani12
Nyang paling susah itu ilmu ikhlas bray


gae suka gaya lo bray
0 0
0
Halaman 1 dari 2
icon-hot-thread
Hot Threads
obrolan-hangat-logo
Obrolan Hangat
Copyright © 2020, Kaskus Networks, PT Darta Media Indonesia