Entertainment
Batal
KATEGORI
link has been copied
209
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000009623951/masuk-aja-ganlucu-ne
Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong: “Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!” “Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng. “Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber” “Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!” “Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue ni
Lapor Hansip
11-07-2011 12:43

Masuk aja gan...Lucu ne!!

Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

emoticon-Add Friend (S) emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
0
Masuk untuk memberikan balasan
Halaman 1 dari 11
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 12:43
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
swiss bakery kali
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 12:45
Wkwkwkwkwkwkwkwk
emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 12:55
kurang
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 13:03
biasa gans....emoticon-Cape d... (S)
tapi tetep ane kasih emoticon-thumbsup buat usahanya.....keep post truuus gans...
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 13:29
Numpang emoticon-Ngacir2 aj gan...
Masuk aja gan...Lucu ne!!
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:02
repsol ini gan, tapi masih bikin emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:06
wakakakakaka emoticon-Ngakak
nyesel dah tu bapak emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:08
lumayan bikin emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:12
sabar ya umar emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
emoticon-thumbsup
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:21
Mantap gan ceritanya hahaahha udah ane kasih emoticon-Rate 5 Staremoticon-thumbsup anek sampai emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:28
emoticon-Ngakak
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:32
bruakakakakakak
loe pikir apeee







Koplok
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:39
kena batunya tu si Umar. tapi btw tu cowok ganteng pilih apaan ya gan?
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:41
emoticon-Cool MAAF KURANG GAN.......
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:45
Jiahahaha, rasain tu umar. Kena btunya. Bininya di tdurin orang laen... emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak.
Masuk aja gan...Lucu ne!!
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:51
biar lelucon juaadull tetep ngakak dah.. emoticon-Ngakak
bininya tidur sama orang lain..
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:55
jiah umar kena batunye emoticon-Ngakak (S)
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 16:59
ngakak gan emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak

emoticon-Sundul Upemoticon-Sundul Up
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 17:03
biar kapok tuh bapak, emang gue holland bakery apa..
Masuk aja gan...Lucu ne!!
0 0
0
Masuk aja gan...Lucu ne!!
11-07-2011 17:40
giliran d bales istriny...hohoho
0 0
0
Halaman 1 dari 11
icon-hot-thread
Hot Threads
obrolan-hangat-logo
Obrolan Hangat
Copyright © 2022, Kaskus Networks, PT Darta Media Indonesia